Hoş Geldiniz...

Şiir, öykü, fıkra, makale ve deneme içerikli sayfama hoş geldiniz...

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Yalnız Resim

Çık düşümden ne olur; gecemden ve günümden
Beni sensiz, beni sessiz bırak…

Çelişkili bilgilerin vaveylasıydı aşk sözlüklerde
Bense bir kütüphanede bir sözcüktüm
Adım “aşk”tı kullanılmayan bir dilde
Bu yüzden kimseler bilmiyordu baş harfimin “sen” olduğunu…

Kutsal bir kitabede bir defa yazılmıştın
Bu yüzden bir defa yaşadım seni
Bu yüzden girme rüyalarıma
Bu yüzden hesap sorma bana
Seninle gömdüm aşkı bir lahidin kenarına…

Alışkın değilim kalabalık rüyalara
Kalabalık bir yalan yağmurudur
Konuşmasa da kimse rüya denen resimde
Yalan konuşur gözler, buğday sarısı ve narçiçeği
Bu yüzden bırak beni o gittiğin mevsimde
İçimdeki sıcacık bir hüzünle…

Anlıyorsun ya!
Bana göre değil kalabalıklar
Ben kalabalıkların sükût düşlü nidası
Sen gözlerimin hüzün yüklü siması
Bu yüzden yalancı kalabalıklar…

Çık düşümden ne olur; gecemden ve günümden
Beni sensiz, beni sessiz bırak…


Mevlüt KARA
20 Temmuz 2011
Nizip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder