Hoş Geldiniz...

Şiir, öykü, fıkra, makale ve deneme içerikli sayfama hoş geldiniz...

23 Temmuz 2011 Cumartesi

Bir Şiir İnşirahı



Gözlerinden öpülesi bir dizeyi öptüm
Öptüm sabahı badısabanın soluğuyla
Bir soluk, bir düş ve biraz da ölüş
Öldüm bu sabah bir dizenin inşirahıyla…


Gözlerinden öpülesi bir dizeyi öptüm
Şiir şiir nefeslendi bu rüya
Oysa bahara saklı bir tomurcuktu Leyla
Leyla’yı gördüm dostlar
Leyla kadar güzeldi bu sabah dünya…

Gözlerinden öpülesi bir dizeyi öptüm
Bir derviş kadar erdim sırrına aşkın
Bir derviş; içinde Leyla, içinde yangın
Bir dize; Leyla kadar aşk, Leyla kadar kadın
Aşk, Leyla, derviş; şiir ve inşirah…


Gözlerinden öpülesi bir dizeyi öptüm
Selam olsun şiire, şaire selam olsun
Ben ki yalın kılıç, ben ki hazır kıta hüzne
Bu sabah Leyla’yı gördüm dostlar
Bu sabah içimde bir huzur ölüme nazır
Bu sabah içimde bir inşirah aşka hazır…


Mevlüt KARA
23 Temmuz 2011
Nizip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder